Sme účtovnícka spoločnosť plne pripravená na digitalizáciu. Postaráme sa o jednoduché, podvojné aj mzdové účtovníctvo.
Vieme, že pre mnohých z vás je účtovníctvo náročné. Aj z tohto dôvodu sme našim klientom vždy po ruke, na osobnom stretnutí aj online prostredníctvom Zákazníckej zóny.
Na nás sa môžete vždy spoľahnúť a ušetrený čas venovať svojmu podnikaniu.
Sme féroví, a preto u nás platíte podľa počtu dodaných dokladov, nie podľa výšky výnosov. Ak máte v danom mesiaci menej dokladov, automaticky zaplatíte menej. Sme ľudia, a preto tak aj jednáme. viac
Ako náš klient získate nepretržitý prístup do Zákazníckej zóny, ktorá zhromažďuje všetky informácie o vašej spoločnosti. Osobné stretnutia či efektívne telefonáty sú samozrejmosťou. viac
Je dôležité poznať tok vašich financií. S aMusevity budete mať svoje pohľadávky aj záväzky pod palcom 24 hodín denne. viac
Zistite výšku DPH a dane z príjmov kedykoľvek a kdekoľvek. Vďaka našej Zákazníckej zóne budete mať
možnosť pripraviť sa na dane v predstihu. viac
Vytvorili sme moderný online nástroj, ktorý zmení váš pohľad na vedenie účtovníctva. Vyskúšajte si ho už teraz.
Nezáväzná odhadovaná cena služieb*
* Cena za naše služby vám bude upresnená pred podpisom zmluvy. Uvedená cena má len informatívny charakter.
Cez Zákaznícku zónu budete mať sprístupnenú väčšinu dát z vášho účtovníctva: stav záväzkov a pohľadávok, stav pokladní a bankových účtov. Viac informácií o Zákazníckej zóne nájdete tu
Áno, doklady môžete posielať aj poštou, na adresu sídla našej spoločnosti Bieloruská 33, 821 06, Bratislava, prípadne osobne na adresu prevádzky Pasienková 2/D, 821 06, Bratislava.
Doklady je potrebné posielať priebežne, ideálne aspoň raz týždenne. Doklady sa prioritne posielajú nahratím do Zákazníckej zóny, prípadne e-mailom. Odporúčame vám využívať možnosť zasielania dokladov priamo od vašich dodávateľov do Zákazníckej zóny prostredníctvom unikátnej e-mailovej adresy, ktorú obdržíte hneď, ako sa stanete naším klientom.
Samozrejme, daňové priznanie za vás podáme. Cenu za vypracovanie daňového priznania nájdete v našom cenníku.
Zadaním niektorých základných údajov si viete sami vypočítať predpokladané pravidelné náklady na účtovníctvo, alebo nás môžete požiadať o vypracovanie cenovej ponuky. Každý mesiac vám vystavíme faktúru vo výške dohodnutého mesačného poplatku a každý kvartál vystavíme vyúčtovanie za všetky dodané služby a prípadné nedoplatky vyfakturujeme.
Termín začiatku spolupráce je vždy určený po vzájomnej dohode. V praxi je však dátum začiatku spolupráce často ovplyvnený termínom dodania podkladov od predchádzajúcej účtovníckej spoločnosti.
Pri prechode k nám je potrebné dodať tieto doklady a výstupy z účtovníctva:
- kniha záväzkov,
- kniha pohľadávok,
- inventarizácia účtov,
- inventarizácia majetku,
- účtovný denník v XLS,
- posledné daňové priznanie k dani z príjmov vrátane kalkulácie a podkladov k pripočítateľným a odpočítateľným položkám a nedaňovým nákladom,
- ak súčasná účtovnícka spoločnosť spracúva vaše účtovníctvo v programe Pohoda, je vždy výhodou, ak dodá aj zálohy z programu za jednotlivé roky.
Zakladaniu nových s.r.o. sa naša spoločnosť nevenuje.
Áno, v prípade záujmu vieme zabezpečiť virtuálne sídlo na adrese našej prevádzky Pasienková 2/D, 821 06, Bratislava, alebo na adrese Panónska cesta 17, 851 01, Bratislava, v budove Vysokej školy manažmentu a City University of Seattle.
Platnosť zmluvy je na dobu neurčitú, s výpovednou lehotou dva mesiace.
Neváhajte a napíšte nám.